Filmer jag har sett på / december

Foto: Voltage Pictures. After we collided
 
Christmas whit the Kranks 
National Lampoon's Christmas Vacation
Home alone
Home alone 2
Beck - djävulens advokat 
Beck - undercover 
Beck - utom rimligt tvivel 
The 2nd
Se upp för Jönssonligan 
After we collided 
Glada hälsningar från Missångerträsk
Failure to Launch
 
Foto: Christmas with the Kranks 
 
 
Bästa/sämsta filmen
 
12 filmer i december. Det blev såklart några julfilmer, man måste minst se på en film under jul, eller hur? En ny favorit är helt klart Christmas whit the Kranks. Har du inte sett denna pärla så gör det. Du kommer inte att ångra dig. Som jag skrattade! Den bästa filmen i december är After we collided. Som jag har längtat efter denna uppföljare, det kanske inte är det absolut bästa jag har sett men jag tycker ändå om den väldigt mycket. Inte långt efter den filmen kommer Se upp för Jönssonligan. Ni vet den nya som kom ut på Cmore 25 december? Dem har verkligen gjort något nytt med denna gammla klassiker men jag gillar det ändå. Det är nog en smak sak för jag tror filmen har fått lite blandade recensioner. Sämsta filmen som jag såg på i december är The 2nd. Kommer knappt ihåg vad den handlade om och det jag minns är inte bra på långa vägar.  
 
Överlag har detta varit en bra månad med bra filmer. Beck går alltid hem att kolla på trots att filmerna ibland kan vara lite tråkiga.