recap #23 v.12

Nancy drew 1x15
Så det var Karen som var den som hjälpte mördaren, det trodde jag inte men egentligen kanske det inte är så konstigt med tanke på att hon var Lucys bästa vän. Hon ville skapa rättvisa för sin vän men det misslyckades totalt och nu sitter hon i fängelse. Känns som att i nästa avsnitt kommer der att avslöjas vem som dödade Lucy och jag har en känsla på vem det kan vara, eller rättare sagt två misstänka personer.
 
Manifest 2x10
Man börjar ju verkligen undra om dessa "kall" är så bra som de verkar, eller om det är tvärtom. Det fick ju faktiskt Grace att föda sin dotter för tidigt. Sen undrar jag verkligen vad dessa 3 mörka figurer betyder? Sen tyckter jag det var bra att Michela fick reda på att Jared bara försökte infiltera x-gänget. En del av mig visste att han inte var där på riktigt!
 
Legacies 2x15
Josie är verkligen helt borta, det hon gjorde var verkligen så sjukt men förhoppningsvis kan Hope rädda henne på något sätt, hoppas hon lyckas med det hon håller på med. Sen allt som hände mellan Rafael och Landon, det värker verkligen i mitt hjärta. Landon måste klara sig, men hur ska det gå när Hope inte kan hjälpa honom?