nej tack corona

Hej!
 
Det är väldigt sällan jag bara skriver personliga texter på den här bloggen. Men kände för att skriva något annat också i dessa oroliga tider.Jag är frisk och kan fortfarande gå till jobbet som vanligt (jobbar på sjukhus som administratör), jag försöker leva ett normalt liv men undviker såklart stora folksamlingar och tvättar händerna ofta. Jag tror det är viktigt att inte få panik, man kan fortfarande vara försiktig med hur man lever sitt liv men man ska inte sluta. Jag vägrar ge upp. Jag tror att vi kommer ta oss ur detta med bravur, eller hur?
 
Kanske det blir färra inlägg framöver, eller så blir det fler inlägg istället, det får tiden avgöra hela enkelt. Tänk nu på din medmänniska, bunkra inte mat och mediciner. Var inte självisk, hjälp andra så vet jag att vi tar oss ur detta 👊❤