just nu - listan (filmversion)

Ska jag kolla på
The invisible man med Elisabeth Moss. Går redan att hyra på Sf anytime faktiskt.
 
Senaste film-nyheten jag läste
Att vissa filmer som nyss har haft premiär eller skulle ha haft premiär redan går att hyra på bland annat SF anytime.
 
Foto: The invisible man
 
Tänker jag på
Den rådande situation som vi står inför, hur kommer till exempel landets biosalonger klara sig efter denna kris?
 
Ser jag fram emot
Av någon anledning ser jag verkligen fram emot Birds of prey, han aldrig se den på bio och nu när jag vet att den förmodlingen kommer kunna gå att hyra online kan jag typ inte vänta länge till. Vill se den nu!
 
Foto: Birds of prey
 
Vill jag diskutera
Det enda som är dåligt att biofilmer kommer online att hyra är priset, du kan hyra filmen i 2 dagar för 189 kr. Det är rena rånet, om det här kommer fortsätta måste dem sänka priserna. Jag vet i alla fall att jag inte har råd att se så många filmer om de kostar så mycket.
 
Fasar jag för
Sommaren. Hur kommer sommaren att se ut i filmvärlden, kommer filmerna att komma upp som vanligt. Tyvärr ser det ju inte så ljust ut, kanske man måste vänta till hösten med att gå på bio igen?
 
Önskar jag
att allt ska gå tillbaka till det vanliga, som det var förut innan... ja du vet vad ❤