Recap #15 v.4

 
Legacies 2x09 + 2x10
Det är ändå rätt så fint att Landon och Josie kan vara vänner med tanke på att han valde Hope i slutändan. Hoppas det håller i sig och att alla de tre kan vara vänner. Vi fick återberättat hur Necromancers kom till den väg han är på nu trots att han till en början bara var människa utan krafter. Avsnitt 10: Jag förstår varför Hope inte vill lära Landon att slåss, men samtidigt inte, om han lär sig försvara sig själv finns det en större chans för honom att klara sig. Eller hur? Annars hoppas jag verkligen att Hope får ur Rick, Josie och Lizzie ur fängelset deras galna morbror finns innan det är försent.
 
Legends of tomorrow 5x01
Kanske ett onödigt avsnitt för mig att titta på som inte har tittat på de andra Crisis on infiniti earth´s avsnitten men det jag såg var ju väldigt ledsamt. Nästa veckans avsnitt blir nog bättre.
 
Nancy drew 1x08
Den här serien vet verkligen hur man gör en förvirrad, känns som alla döljer något och då blir det också svårare att lista ut vem mördaren är. Det kanske inte är Nanys pappa som har gjort det, men han var där på klippan där Lucy dog. Känns som den här serien börjar hitta sin stil, vilket alltid är roligt!
 
Manifest 2x03
Jag tycker att Michaela är för tuff mot Jared och hur hon dessutom kastade honom under bussen för att hjälpa Zeke är inte okej. Jag kanske inte var deras största fan i början men nu tycker jag Michaela kan ge honom en andra chans. Om hon inte gör det snart är jag rädd att hon kommer förlora honom för evigt. Ben och Saanvi får reda på vem läckan är, hoppas nu att de får övertag på de andra.