Recap #14 v.3

✍ Manifest fortsätter leverera och är helt klart veckans bästa serie för mig. Det är lite tomt på nya serier just nu, men jag har inte hittat så många jag vill se på och just nu har Legacies har haft ett uppehåll men har just kommit tillbaka med nya avsnitt.
 
 
Manifest 2x02
Michaela och Cals "kall" blir verkligen värre, det känns verkligen som zeke är inblandad i allt på något sätt. Annars är det rätt så häftigt att Graces graviditet är så specill att hon också för "kall". Är det verkligen genetiskt?
 
Magnum P.I 2x13
Higgins fejkar att hon har blivit skadad så hon slipper vara med på et uppdrag, Rick får veta att hon har fejkat allt men Higgins vägrar berätta varför hon gjorde det. Själva uppdraget var inte så intressant så det mest intressanta var Higgins hemlighet som visade sig vara rätt så harmlös. Så lite halvkonstigt avsnitt om du frågar mig.
 
Nancy drew 1x07
Jaha, då har dem gjort slut, Nancy och Nick alltså. Det var precis som jag trodde och det beror nog mest på att Nancy inte kan släppa in någon i hennes liv. Kan förstå varför Nick gjorde slut men jag hopaps ändå de två kan hitta tillbaka tillvarandra. De kommer allt närmare vem som dödade Lucy och att det hör ihop med vem som dödade Tiffany. Men är verkligen Nancys pappa skyldig?