Första avsnittet : chilling adventures of sabrina del 3.

 
 
Avsnitt 1
 
Det är verkligen kul att få återse Sabrina, hennes fastrar och vänner igen. Det var ett tag sedan och med tanke på hur sista avsnittet i förra säsongen slutade har jag längtat efter en fortsättning och här är vi nu.
 
Sabrina försöker desperat att hitta ett sätt in i helvetet igen så hon kan hjälpa sin pojkvän Nick, men det visar sig inte vara så lätt. Ambrose och Prudence är på jakt efter Faustus Blackwood men stöter på problem i sin jakt. Medans detta pågår försöker Zelda och Hilda öppna skolan igen men vet inte hur det skall gå till. Med hjälp av sina vänner hittar Sabrina en väg in i helvetet och letar reda på Nick som är fången hos Lilith. När hon inser att hon är den som regerar i underjorden när henens (riktiga) pappa inte finns på plats längre befriar hon Nick men vet inte vad hon skall göra med honom med tanke på vem som finns inuti honom.
 
 
Man kan lugnt säga att det hände en hel del i detta avsnitt, nu har jag 7 avsnitt kvar att kolla på innan jag skriver min recension, så jag hoppas på att resterande avsnitt är lika bra eller bättre!