flmer jag vill se på / februari

7 februari. Birds of prey
Åh, den här filmen ser jag verkligen fram emot. Gillar verkligen trailern och Harley Quinn som spelas av Margot Robbie.
 
 
Foto:Emma (2020), Anya Taylor-Joy, Bill Nighy, Focus Features
 
14 februari. Emma
Jag kanske inte alltid är förtjust i liknade filmer som denna men jag tycker den här filmen ändå har sin charm. Komedier ligger mig också varmt om hjärtat så den här filmen känns som en film jag kommer att gilla.
 
 
 
14 februari. Fantasy Island
Den här filmen har jag inte hört så mycket om förens alldeles nyss då jag såg på trailern och ja... varför inte? Skräck är en till genre som jag verkligen gillar. Läste också att det här är en ny version av den kultförklarde tv-serien Fantasy Island som jag inte heller har sett på... Kan bli bra det här.
0 kommentarer publicerat i Filmer
Taggar: birds of prey, emma movie, fantasy island