trailers x 4

 
Apple+ kanske inte har så många serier som jag tycker om men denna serie verkar vara riktigt spännande och när Steven spielberg är producent känns det nästan som ett måste att ändå ge den en chans. Det är en 80-tals antologiserie som Spielbergs återuppliver men med nya historier.
 
 
 
Detta kanske inte vanligtvis brukar vara en serie som jag skulle titta på, men med en intressant handling,skådespelare (Merritt Wever,Domhnall Gleeson) och producent (Phoebe Waller-Bridge) känns det ändå som en serie värt att ge en chans.
 
 
 
Den här filmer vet jag att jag kommer och se på, trots att den första filmen inte riktigt övertärffade mina förväntningar så känner jag att jag kan ge den en andra chans. Och det lilla man ser utav trailern ser det ju i alla fall riktigt lovande ut?
 
 
 
Den mest intressanta nyheten för idag måste ändå vara denna korta teaser bröderna Duffers har släppt angående den fjärde säsongen av Stranger things. Jag vill inte avslöja något vad som händer i trailern, det är en rätt så stor hemlighet (?) som avslöjas om jag får säga det själv. En glädjande nyhet som gör att jag knappt kan vänta på fortsättningen. Jag vill veta exakt vad som ska hända, typ NU!
0 kommentarer publicerat i Trailers
Taggar: after we collided, amazing stories, run hbo, stranger things season 4, stranger things säsong 4