Sammanfattning

The stranger avsnitt 1 & 2
 
Foto: Netflix
 
Har tidigare sett på trailern till denna serie, tyckte den verkade bra så nu har jag sett på de två första avsnitten av serien. Om du själv vill se på The stranger hittar du alla avsnitt på Netflix.
 
Vanligtvis kanske jag inte brukar se på engelska serier då jag kan tycka att de är lite tråkiga men jag måste säga att jag blev positivt överraskad av denna. Den har en mystik över sig som jag verkligen uppskattar. Vem är egentligen den där tjejen som berättade för Adam att hans fru fejkade sin graviditet? Och varför fortsätter hon berätta hemligheter för andra personer?
 
 
Vem dödade en lama och varför är Adams son inblandad i allt? Dessutom verkar hans son vara inblandat i något mer tillsammans med hans vän och flickvän. För vem överföll egentligen den där pojken i skogen? Det finns verkligen frågor jag vill ha svar på som sagt, den sista just nu är nog vart håller Adams fru Corinne hus någonstans? Jag kommer fortsätta titta på serien, för jag är nog lite för nyfiken på hur allt ligger till.
 
 
Har du tittat på denna serie, vad tycker du?