Recension

To all the boys: P.S I still love you
 
"Lara Jean and Peter have just taken their relationship from pretend to officially official when another recipient of one of her old love letters enters the picture."
 
Foto: Netflix 
 
Uppföljare brukar sällan bli lika bra som den första filmen var, det har jag sett otaliga gånger. Jag har blivit besviken och stört mig på hur dem har valt att berätta historian. Men ibland förvånas jag över filmer som fortsätter lika bra om inte bättre. Den här gången måste jag säga att jag tycker om det jag ser, eller verkligen tycker om det jag ser. Den filmen har så mycket fina känslor som får en själv att hitta sin Peter.
 
 
Lara Jean och Peters förhållande är verkligen så gulligt som jag kommer ihåg det och de har verkligen helt underbar kemi. Inget är allt för komplicerat  till en början, men Lara Jean börjar bli osäker på deras relation, framför allt på grund av Peters ex Gen. Alla är inte perfekta, till och med Lara Jean och det är väll ändå bra på ett sätt. Annars tror jag inte heller jag skulle gilla denna film lika mycket. Filmer behöver drama, till och med denna. Folk behöver få känna saker och det tycker jag dem har fått till bra i denna film.
 
 
Peter ex Gen var inte deras ända problem, utan John Ambrose, en av killarna som Lara Jean skrev brev till dyker upp i hennes liv igen. Hon börjar ifrågasätta hennes känslor för Peter, John Ambrose verkar vara en jättebra kille och var verkligen snäll mot Lara Jean hela filmen. Jag vill inte avslöja för mycket för ni borde se den själv för att själv få en uppfattning om allt som händer mellan Lara Jean, Peter och John Ambrose, vem ni gillar bäst tillsammans med Lars Jean osv. 
 
Foto: Netflix
 
Betyg
 
4/5. Jag tycker verklligen den förtjänar det betyget. Den har allt en bra film behöver, kemin mellan huvdurollsinnehavarna, relationen Lara Jean har till sin familj, bra sidkaraktärer men framför allt handlingen. Om du själv vill se filmen hittar du den på Netflix.
En kommentar publicerat i Recensioner
Taggar: netflix film, netflix movie, to all the boys P.S i still love you
#1 - - Lena:

Tyckte väldigt mycket om filmen och gillade den mer än bokformatet. Gillar John Ambrose och tyckte Peter behandlade Lara Jean oschysst ibland så i denna version hade jag valt John Ambrose men then again det är ju ändå Peter hahaha