Recap #18 v.7

✍ Det har varit en bra vecka med överlag bra avsnitt, Magnum har tagit en paus och är inte tillbaka förens i april och Legacies börjar närma sig slutet på säsong 2. Verkar dock vara ett avsnitt kvar men det får vi såklart vänta på tills mars... Orka vänta när avsnittet avslutades så spännande!
 
 
Legends of tomorrow 5x03
Nate får träffa Zari när han följer med Behrad hem till deras föräldrar, såklart minns hon inte honom men jag hoppas att hon gör det snart. Men om hon får reda på vem hon egentligen ska vara vad händer med Behrad? Kommer han vara kvar hos legenderna eller kommer han bli någon annan liknande det som hände Zari?
 
Nancy drew 1x11
Undra om det kommer blir något mellan Nick och Geroge och om det gör det hur kommer Nancy att reagera? Hon har ju något på gång med Owen typ, men jag tvivlar att hon kommer ta det bra. Hon har dock mycket att tänka på med tanke på vad som har hänt med sin pappa. Hoppas han kommer ut snart, Nancy försökte verkligen hjälpa honom i det här avsnittet men lyckades inte fullt ut. Hon satte dock till en mördare.
 
Manifest 2x06
Jag är lite förvånad över att Michaela accepterar Zekes ex så lätt, visst hon behövde deras hjälp men att öppna upp sitt hem som hon gjorde var verkligen inte lätt kan jag tänka mig. Hoppas bara Zeke inte börjar använda droger igen för det skulle förstöra deras förhållande på direkten. Sen så är jag verkligen osäker på vilken sida Jared står på, är han verkligen så arg på Michela eller spelar han bara?
 
Legacies 2x13
Ett till bra avsnitt, Kai är tillbaka i den riktiga världen men ingen kommer ihåg vem han är, såklart nästlar han in sig på skolan och i Alyssas huvud. Josie som nu har svart magi inuti sig hittar en väg ut från fängelset  hon, Lizzie och Rick är i. Väl tillbaka i den riktiga världen får Rick äntligen revanch på Kai. Det förtjänar han verkligen. Men faran är inte över riktigt än, då Josie fortfarande har mörkret inom sig. Nu får vi dock vänta några veckor på fortsättningen och se vad som händer med Josie!
 

#1 - - Micaela:

Det kommer att vara 20 avsnitt i säsong 2 (Legacies) 😁

Svar: Jaså, det hade jag ingen aning om, det är väll bara bra det :)
kristin hedqvist