Filmer jag har sett på / januari

I januari har jag sett på 17 filmer, åter en bra filmmånad om du frågar mig. Kanske inte så många nya filmer men jag är nöjd över att jag lyckades titta igenom alla Johan Falk filmerna. Har försökt förut men alltid misslyckas. Du kan se alla själv på Netflix om du vill!
 
Foto: It, chapter 2. Warner bros. 
 
 
Januari
 
Tretton (rewatch)
Suicide squad 
Game night (rewatch)
Second act
It, chapter 2
Johan falk 6-17 (rewatch)
 
Antal filmer: 17
Nya filmer: 3
 
Foto: Suicide squad. Warner bros.
 
Bästa/sämsta filmen
 
 
Den bästa filmen jag såg på i januari är It, chapter 2 och då behöver jag inte ens tänka länge. Visst den kanske är lite väl lång men överlag så gillade jag verkligen den.
 
Den sämsta filmen jag har sett på är någon utav Johan falk filmerna? Kommer inte ihåg vilken då jag har sett på en del filmer om honom om jag säger så. Men jag vet att någon/några utav dem inte föll mig i smaken. Annars kan jag inte säga  att några av de andra filmerna var dåliga då jag faktiskt tyckte om dem. Till exemple blev jag positivt överraskad av Suicide squad, trodde den skulle vara betydligt sämre än den var.
#1 - - Pernilla:

Jag såg på IT chapter 2 igår och jag håller med om att den är bra. Trodde inte att den skulle slå första filmen men det gjorde den. :)