Serienytt

 
Superman & Lois
Nu händer det igen, the CW har beställt ett pilotavsnitt av Superman & Lois - vilket betyder att dem har planer på att utöka DC-universumet med ytterliggare en serie. Jag är intreserad, skulle kunna vara kul att få återse superman i en serie, tyckte så mycket om Smallville när den fortfarande gick så varför inte en till serie? Tyler Hoechlin och Elizabeth Tulloch kommer spela Superman och Lois.
 
 
 
House of the dragon
Nu är det klart att HBO beställer en säsong från George R.R Martin, denna gång kommer vi att få följa släkten Targaryen 300 år innan Games of throns, under deras storhetstid. Någon som är glad för denna nyhet?
 
 
foto:netflix 
Stranger things fjärde säsong
Det ser ut som vi får vänta ett bra tag på den fjärde säsongen av Stranger things, inspelningen har inte börjat än, så denna gång kommer vi säkert att få vänta lite längre än vanligt. Vi kanske får vänta med att se gänget till nästa jul (2020), längre än så vill jag inte vänta!
 
 
 
Cloak & Dagger läggs ner
Freeform bekräftar att serien läggs ner efter bara 2 säsonger. Kanske inte så konstigt när andra säsongens tittarsiffor föll med hela 40 %. Jag har tittat på den första säsongen vilket var en säsong jag verkligen gillade, så det här är tråkiga nyheter för mig!
#1 - - Lisa:

Vilken bra blogg du har med tips på serier. Älskar Stålmannen, är väl lite barnslig haha

Svar: Tack så mycket, det värmer att höra :)
kristin hedqvist