Favorit-listan

Favoritfilm?
Vet inte om jag har en favoritfilm, men Harry potter filmera kommer alltid finnas nära mitt hjärta. Annars så gillar jag Sagan om ringen triologin + Hobbit triologin.
 
Favoritserie just nu?
Legacies. Säsong 2 har verkligen börjat starkt. Gillar ni TVD, The originals så kommer ni gilla denna!
 
Favoritserie all time?
Jag kommer nog alltid att gilla Förhäxad (Charmed), kan se om säsongerna flera gånger utan att tröttna det minsta. Älskar den serien helt enkelt!
 
foto: The CW
 
Favoritskådespelare?
Försöker komma på någon men jag tror inte jag har en favoritskådespelare...
 
Favoritskådespelerska?
Hon är fortfarande väldigt ung men Dafne Keen har gjort bra saker i sitt unga liv, jag tänker på filmen Logan och nya tv-serien His dark materials. Vilken talang alltså! 
 
Favoritkaraktär från serie?
Veronica mars. Där behöver jag inte ens tänka, finns inget bättre karaktär än henne!
 
Favoritkaraktär från film?
Harry potter kommer alltid ligga mig nära hjärtat, jag växte upp med den karaktären så det kommer vara svårt för mig att släppa honom.
 
foto:warner bros.

Favorit film-/ seriegenre?
Fantasy? Deckare? Drama? Gillar nog det mesta egentligen och har ingen favorit.
 
Någon uppkommande film du vill se?
Finns en hel drös med filmer jag vill se, tror Jumanji: the next level kommer bli bra.
 
Senaste filmen du såg?
Spider-man: Far frome home

Maratonkollar du på någon serie nu?
Ja. Förhäxad, Supernatural, Criminal minds, Younger & Grimm. Alldeles för många men jag kan inte låta bli!

Film eller serie?
Just nu är det serie, går i perioder men oftast så gillar jag mer serier än filmer.
 
 
Listan är lånad av JohannaEwa
 
#1 - - Lisa:

Älskade "Förhäxad" missade inte ett avsnitt. Piper och Phoebe var med i Greys anatomy nyligen, dom hade förändrats väldigt mycket. Dom spelade systrar där också. Gillar dom som skådisar :)

Svar: Ja, jag hörde det. Gillar också dem, måste nog se avsnittet när den är med i greys!
kristin hedqvist