Mina tankar om serien The Society

Handling: "A group of teenagers struggles to survive after they're mysteriously transported to a replica of their wealthy town with no trace of their parents."
Visas på: Netflix.
Antal avsnitt: 10
Längd: 60min
Trailer: HÄR
 
 
Mina tankar om serien
Jag tror jag gillar den här serien, de 5 avsnitt som jag redan har sett på tycker jag är bra. Tycker det är en blandning mellan tv-serierna Under the dome och The 100. Karaktärerna är lätta att tycka om när man väl lär sig vem som är vem. För det är några stycken man får följa, vilket kan vara förvirrande men tillslut lär man sig det. Förutom karaktärerna gillar jag också handlingen, och mystiken. Vart har dem egentligen hamnat och framförallt varför har dem hamnat där?
 
Har du kollat på den här serien? Vad tycker du i så fall om den?
 
#1 - - siliiins.blogg.se:

Kul med tips! :)

#2 - - Emma Engström:

Åh jag såg denna och funderar faktiskt på att börja se den :D