Första intryck av:

 
 
Handling
"The spinoff series of Bad Boys films will focus on Drug Enforcement Agent Sydney Burnett"
 
Vad tycker jag om det första avsnittet av L.A Finest
När jag såg att Jessica Alba skulle vara med blev jag rätt så intresserad på den här serien, har alltid gillat henne. Sen läste jag att det var en spinoff på Bad boys, lät också intressant.
 
Men var det bra då? Nja... tyckte det var ett svagt första avsnitt med rätt så medelmåttigt skådespeleri. Kanske serien bara behöver tid att hitta sig själv, kanske skådespelarna blir bättre... Kommer trots det rätt så svaga avsnittet ge denna serie en chans. Gillar ändå, trots den svaga skådespelarinsattsen, kemin mellan Jessica Albas och Gabrielle Unions karkaktärer. Tycker serien förtjänar några till avsnitt, men om det inte blir bättre kommer jag inte fortsätta titta på serien.
#1 - - Emma Engström:

Alltid bra med recensioner, men har börjat se "The Society" som är himla bra! :D

Svar: Vad kul att du gillar den serien, tycker också om den!
kristin hedqvist

#2 - - Pauline:

vad tråkigt att den inte var så bra