Filmer jag vill se på / juni

5 juni - X-men: Dark Phoenix
Jag jar väl inte direkt varit ett stort fan av X-men förut men den här filmen tycker jag låter mycket spännande. Jag vill veta vad som kommer att hända med Jean Grey. Tror också att det kan bli en riktigt bra film. TRAILER
 
 
14 juni - Men In Black: International
En till film som jag aldrig har sett på förut, men den här verkar helt okej. Jag gillar skådespelarna som har huvudrollerna Chris Hemsworth & Tessa Thompson. TRAILER
 
 
19 juni - Booksmart
Tycker om handlingen i den här filmen, men det verkar också vara en riktigt skön film som kan få en att skratta. TRAILER
 
 
22 juni - Child´s play
En sak som jag inte gillar är dockor, och levande dockor är ju ännu värre. Någon som håller med mig om det? Varför vill jag då se på den här filmen kan man fråga sig? Jag vet inte, samtidigt som den verkar läskig så finns det en del av mig som vill se på den. TRAILER
#1 - - Emma Engström:

Åh vad spännande! Har själv inte sån stor koll på vad som kommer ut och så vidare :D

#2 - - Linnea Kinis:

Xmen vill jag också se :)