Filmer jag vill se på / juli

3 juli - Spider-Man: Far From home
Jag gillar Tom Holland som spider-man, har är väldigt ung men på något sätt så fungerar det jättebra. TRAILER (har du inte sett på Avengers Endgame än titta inte på denna trailer)
 
 
5 juil - Stockholm
Kan ni tänka er att detta är en sann historia som gav oss begreppet Stockholmssyndromet? Tror jag skulle kunna gilla denna film. Ethan Hawke & Noomi Rapace är med i filmen, har alltid gillat dessa skådespelare. TRAILER
 
 
10 juli - Midsommar
Jag gillar vanligtvis filmer som liknar den här filmen, sen utspelar sig den i sverige och handlar om midsommar. Bara därför vill jag nog kolla på den. Hoppas den är bra! TRAILER
 
 
17 juli - Lejonkungen
Min älsklingsfilm från när jag var liten, så det känns som en självklarhet att se på den här också. Donald Glover gör rösten till Simba, Beyoncé Knowles-Carter gör rösten som Nala, James Earl Jones är Mufasa och Chiwetel Ejiofor gör rösten som Scar. Seth Rogen och Billy Eichner har lånat sina röster till Pumba & Timon. TRAILER
2 kommentarer publicerat i Filmer
Taggar: lejonkungen, midsommar movie, spider-man far from home, stockholm movie, the lion king, the lion king 2019
#1 - - Dixi Wonderland:

Lejonkungen kommer bli amazing :D

Svar: Ja, håller verkligen med dig, ska bli så kul att få se på en bioduk!
kristin hedqvist

#2 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Så mycket jag vill se! Älskar dina tips! :D MEN ALLTSÅ, Lejonkungen. Jag har alltså taggat till denna film sedan nyheten släpptes att den skulle komma. Favoritfilm som liten och är fortfarande en favoritfilm!! (gråter varje gång jag ser trailern... wtf? Jag som aldrig gråter till filmer, och här lipar jag av en trailer! Nostalginivån blir too much to handle, hahah).