Filmer jag vill se på / augusti

foto:Lionsgate 
9 augusti - Scary stories to tell in the dark
Titta nyss på trailern till filmen för första gången, och jag visste direkt att det var en film för mig. Guillermo Del Toro brukar göra en del rätt så bra filmer så det här kan bli riktigt bra! TRAILER
 
 
 
foto:Sony Pictures
16 augusti - Once upon a time in hollywood
Jag menar : Brad Pitt, Leonardo DiCaprio & Margot Robbie i en film tillsammans.. DET måste man bara se på. Trailern skvallrar om att det inte kommer bli en besvikelse. Regissör är självaste Quentin Tarantino och han vet vanligtvis hur man gör en bra film! TRAILER
 
 
 
30 augusti - The dead don´t die
En till film med skådespelare man tycker om, bland annat : Chloë Sevigny & Bill Murray! Trailern är inte helt och hållet dålig den heller. TRAILER
 
 
foto: Pixar 
30 augusti - Toy story 4
Jag vet att det är en barnfilm, men det skiter jag fullständigt i, den här ska jag se. Kommer ihåg hur mycket jag tyckte om de tre tidigare filmerna. Så varför inte ge den här filmen en chans också? TRAILER