En vinterlista

 
mitt schema just nu?
Manifest, Lethal weapon, Magnum P.I, Legacies, The Passage (ny), Deadly class (ny), Titans (ny), Roswell: New mexico(ny). Sen försöker jag också kolla klart på The Fosters, tittar också på Supernatural & American housewife. Sen har jag en liten paus på The blacklist,Supergirl, Grimm & Orphan black. Av någon anledning började jag kolla på fjärde säsongen av The Flash trots att jag inte riktigt har tid. Man kan lätt säga att mitt schema är rätt så fullt just nu!
 
Mest besatt av just nu?
The Fosters pga försöker kolla klart på den serien, annars så har jag verkligen fattat tycke för American housewife!
 
På din att-se?
Den är lika lång sen sist jag kollade... Men några serier jag gärna vill kolla på är Sharp Objects, Tell me a story, Handmaids tale, Westworld.
 
 
Klassisk vintertv?
Runt jul vill i alla fall jag kolla på extra många julfilmer. En julfilm som jag kollar på varje jul är Tomten är far till alla barn och den brukar dessutom visas på tv varje år. Älskar den filmen!
 
Tv-serier du saknar just nu
Strangers things, jag vill inte vänta tills juli för att få se på den nya säsongen!
 
Något som gör dig besviken
Kommer sakna Timeless nu när det officelt är över, tycker så mycket om den serien och tyckte faktiskt den förtjänade fler säsonger.
 
Tittar du mer eller mindre på tv under vintern?
Tittar mer mer tv under under vintern, särskilt under julen när jag är ledig.
 
Tre tips på tv-serier till andra
1. Deadly class - den har premiär på Viaplay den 17/1. Tror att den kommer vara bra!
2. Good trouble - en till serie jag inte har kollat på. Men gillar du The fosters kommer du nog att gilla den här!
3. Manifest. Den här serien kollar jag på just nu och jag måste säga att den är mycket spännande och nytänkande, i alla fall när det kommer till handlingen!
 
 
(listan kommer ursprungligen från Seriedrottningen)