Filmer jag har sett på / juli

Det kanske är för sent att publicera detta, men bättre sent än aldrig antar jag? Ni kanske undrar varför jag inte har varit närvarnade på ungefär 1 månad, och det är pga att jag har haft semester och inte har haft tillgång till internet på samma sätt som förut. Kan inte påstå att min filmmånad i juli var särskilt bra ändå, men jag kan garantera att augusti är betydligt bättre än så länge!
 
foto:Disney-Marvel Studios via AP
 
Happy death day 2U
The bling ring (rewatch)
Captain marvel (rewatch)
Spider- man (rewatch)
 
foto: Universal Pictures
 
Antal filmer: 4
Nya filmer: 1
Bästa film: Captain marvel. Den är nog lite bättre än Happy death day 2U, men den kommer inte långt efter.
Sämsta film: The bling ring. Av dessa 4 filmer jag har sett i juli så är den här filmen klart sämst, men det betyder inte att den helt och hållet är kass.