Trailerpremiär: Chilling Adventures of Sabrina

 
Nu har det äntligen kommit en trailer till Chilling Adventures of Sabrina som har premiär på Netflix 26 oktober - som jag har längtat efter den, innan har vi bara fått några bilder men nu får vi äntligen vår trailer.
 
Den kanske inte säger så mycket, men den gör mig väldigt nyfiken på hur dem har valt att berätta den här historian. Jag tror den kan bli bra, jag gillar att den är mörkare. Det ska bli kul att se hur Sabrina kommer bli men också hur Harvey kommer att bli i den här versionen.
 
Det som också är kul är att Roberto Aguirre-Sacasa som är showrunner för Riverdale, också är manusförfattare och exekutiv producent för Sabrina. Jag gillar Riverdale så då måste jag ju i alla fall ge den här serien en chans, eller hur!
 
 
Någon mer än jag som kommer att kolla på den här serien?
#1 - - Flisan:

Denna e jag väldigt nyfiken på :D