Recension : Sierra burgess is a loser

Handling
 
"A case of mistaken identity results in unexpected romance when the most popular girl in high school and the biggest loser must come together to win over their crushes." I TRAILER I
 
 

 
Vad tycker jag om filmen
 
Jag trodde att det här skulle vara en typisk tonårsfilm utan någon direkt bra handling, men jag kan säga att jag hade fel där. Tycker inte den är en typisk tonårsfilm överhuvudtaget utan den har lite mer djup än så. Jag säger inte att den helt och hållet är annorlunda än andra liknade filmer, men den har lite mer att säga än andra.
Sierra är en cool tjej som kanske inte har det bästa självförtroende. Veronica är den populära tjejen som har allt serverat på ett silverfat. Men allt är inte som det set ut att vara när man får reda på mer om hennes situation hemma. Tycker de två blir bra vänner tillslut trots att dem är så olika. 
Sen till killen... ja, han ska väll också klassas som en loser, men han är så mycket mer än det och det upptäcker Sierra när dem av ett misstag börjar smsa med varandra. Tycker det är fint hur dem var tillsammans trots att han inte visste vem hon egentligen var till en början. Men i slutet, åh, det var fint att se. För ärligt talat så tror jag inte det skulle hända i verkliga livet. Måste tillslut bara påpeka att det tjejerna gjorde mot honom inte är okej egentligen, men han förlät i alla fall Sierra och det måste ändå betyda något!
 
Betyg
 
3/5. Filmen var inte det bästa jag har sett, men jag gillar karaktärerna och deras historia.
#1 - - Flisan:

Jag var så himla peppad på denna film men blev väldigt besviken på den :/

Svar: Jaha, vad tråkigt att du blev det!
kristin hedqvist

#2 - - Josäfin Andersson :

är så dålig på att se netflix filmer (eller filmer överlag) så måste bli bättre på det! Vill se denne och all the boys I've loved before :D

Svar: Gör det, All the boys i've loved Before är verkligen en bra film det!
kristin hedqvist

#3 - - Angelica Wåhlin:

Hade faktiskt tänkt ta & se den :)

Svar: Ja, gör det. Jag gillade den rätt så mkt :)
kristin hedqvist

#4 - - Dixi Wonderland:

Jag ska se den i helgen när sambon är iväg :D

Svar: Vad kul! Den är verkligen värd att titta på tycker jag :)
kristin hedqvist