Mina tankar om 3 trailers

 
Mary Poppins Returns
 
Jag blir glad när jag tittar på den här trailern, allt känns så bra på något sätt. Emily Blunt gör ett otroligt bra jobb som Mary poppins, verkligen övertygande i den rollen. Har inte sett den första filmen men jag tror det inte gör så mycket att man inte har gjort det. Eller vad tror ni?
 
 
 
 
Girl in the spider's web
 
Nu har det kommit en längre trailern och den här är så mycket bättre än den förra trailern jag såg. Jag rös faktiskt när jag såg på den och det säger väll ändå en del? Jag gillar den alltså, var lite tveksam först jag såg på den men nu är jag mer övertygad. Tycker trailern säger en del utan att avslöja allt, vi vet vad den kommer att handla om. Vi får träffa Mikael Blomkvist men också Lisbeths syster Camilla Salander som visar sig vara skurken i denna film.
 
 
 
 
Outlander
 
Tillslut tänkte jag skriva lite om den fjärde säsongen av Outlander. Vilken underbar serie det är egentligen, och den verkar inte bli sämre heller. Som vanligt är jag förälskad i Claire och Jamie, älskar verkligen dem som par. Tycker också det är kul att få se deras dotter Brianna. Trailern avslöjar inte särskilt mycket och det är bara bra för då slipper jag bli spoilad i förväg för jag måste erkänna att jag ligger lite efter i den här serien för tillfället. Den fjärde säsongen har premiär den 4 november. 
3 kommentarer publicerat i Trailers
Taggar: girl in the spiders web, mary poppins return, outlander
#1 - - Emma Engström:

Åh tack för tips! :D

Svar: Varsågod :)
kristin hedqvist

#2 - - Celine:

Blev så glad när jag såg Mary Poppins trailern!

Svar: Ja, visst blir man glad :)
kristin hedqvist

#3 - - Lena:

Tror inte du behöver se originalet för att se denna version av Mary Poppins men av trailern att dömma finns det många hintar till originalfilmen. Men se den för den är riktigt bra! :)

Svar: Okej, då kanske man ska göra det innan denna då :)
kristin hedqvist