Första intryck av Ingen utan skuld & A discovery of witches

I helgen såg jag på två nya serier, Ingen utan skuld och A Discovery of witches. En av serierna är jag säker på att jag vill kolla på, men en utav dem är jag mindre säker på. Så jag får se hur jag gör. Jag kommer i alla fall fortsätta att skriva om de jag bestämmer mig för att kolla på. I så fall hamnar dem i min sammanfattning av serier jag har kollat på i veckan. Skrev inlägg om detta förut, men nu under sommaren har jag inte gjort det pga det inte har funnits så många serier att kolla på. Men snart är jag tillbaka!
 
Ingen utan skuld
 
1x01. Jag har hört att den här serien ska vara bra men än så länge så har jag inte riktigt fattat tyckte för den. Det är något som fattas än så länge, jag förstår inte riktigt vad serien handlar om och karaktärerna har jag inte heller fattat tycke för. Nu har jag ju bara sett på ett avsnitt, men allt är så förvirrande. Just nu är den här serien ett osäkert kort i mitt serieschema, så får se om jag ens kommer att kolla klart på den här säsongen. Kommer dock ge den några avsnitt till innan jag avgör dess öde.
 
 

 
A Discovery of witches 
 
1x01. Jag gillade verkligen det här avsnittet: Tycker verkligen att Teresa Palmer som spelar Diana Bishop i serien gör det helt otroligt bra. Hon passar verkligen i den rollen. Sen måste jag nämna Matthew Goode som spelar Matthew Clairmont, den karaktären gör mig nyfiken. Vem är han egentligen (förutom att vara vampyr), han verkar så spännande. Det känns som jag kommer ge den här serien en chans, för jag tror det här kan bli mycket bra!
En kommentar publicerat i Serier
Taggar: a discovery of witches, ingen utan skuld
#1 - - Josäfin Andersson :

åh ska se första avsnittet av discovery of witches ikväll!!

Svar: Hoppas du gillar den !
kristin hedqvist