Filmer som jag vill köpa just nu

Det här kanske ni inte visste om mig, men jag äger väldigt många DVD/bluray filmer - man kan säga att jag samlar på dem. Genom åren har min kollektion blivit större och större och snart får jag inte plats med alla filmer jag har (typ). Men det kommer inte hindra mig att köpa fler. Dessa nedan står på min lista - att köpa just nu och den kommer säkert bli ännu längre. Vänta bara :)
 
 

 
Lady bird
A quiet Place
Mamma mia here we go again (releasedatum 19/11)
Ant-man and the wasp (releasedatum 12/11)
Jurassic World: fallen kingdom (releasedatum 22/10)
Superhjältarna 2 (releasedatum kommande)
Mission: impossible - fallout (releasedatum kommande)
Ocean's 8 (releasedatum 5/11)
 
 
#1 - - Flisan:

sv: alltid tråkigt när huvudkaraktärer försvinner lixom :/

åh vill så gärna se superhjältarna 2 :D

Svar: Ja, jag med. Såg den första när den först kom ut, så nu måste jag se den här också känns det som :)
kristin hedqvist

#2 - - Emma Engström:

Finns otroligt många filmer att se! :D

Svar: Ja, det håller jag med om. Otroligt många!
kristin hedqvist

#3 - - Lena:

Det är ju så roligt att få hem dem i lådan! :)

Svar: Ja, visst är det. Älskar känslan man får :)
kristin hedqvist