Filmer jag har sett på / september
Kan inte riktigt påstå att september var någon bra filmmånad för mig, såg på endast 9 filmer (såg på 12 förra månaden), det är inte godkänt men ibland har man helt enkelt inte tid att titta på så många filmer som man kanske hade velat
Sagan om konungens återkomst (rewatch)
Truth or dare
Avengers, infinity war
Sierra Burgess is a loser
Captain America
Captain America: Winter soldier
Ant-man
Captain America: Civil war
Antal filmer: 9
Bästa filmen: Captain America: Civil war måste jag säga var den bästa, den slår faktiskt Avengers: Infinity war, men knappt.
Sämsta filmen: Av filmerna jag såg på denna månad så måste jag säga att Truth or dare var sämst. Inte för att den var jättedålig men den höll inte riktigt måttat om man tänker på de andra filmerna jag såg på.