Filmer jag har sett på Oktober

En till dålig månad för mig, jag tror alltid att nästa månad ska bli bättre men tydligen blir det inte så. Jag antar att det är bättre än ingenting, så egentligen är jag väll nöjd, har i alla fall sett på filmer som jag gillar den här månaden.
 
 
Mumien (rewatch)
Mumien 2 (rewatch)
Malevolent
Thor (rewatch)
Flatliners
Blockers
Jurassic World: Fallen kingdom
Bruce Almighty (rewatch)
 
Antal filmer: 8
Bästa film: Jurassic World: Fallen kingdom. Men filmen Blockers kommer inte långt efter, tyckte den var jätterolig.
Sämsta filmen: Flatliners. Den var helt okej, men inte film som står ut i mängden.
#1 - - Nathalie Isaksson:

Gillade du inte Flatliners? :O Vilken såg du? originalet eller remaken?

Svar: Remaken! Borde nog ha skrivit vilken det var jag såg :)
kristin hedqvist