Tankar om nya trailern till Halloween

 
Mina tankar: Jag gillade den här trailern, och jag gillar verkligen att Jamie Lee curtis är tillbaka som Laurie Strode, men nu som mamma och mormor. Kan ni tänka er att det är 40 år sedan den första Halloween filmen kom ut, eller ja Alla helgons blodiga natt som den också heter? Helt otroligt att Jamie Lee Curtis är tillbaka faktiskt. Men hon gör det verkligen inte sämre den här gången heller, jag gillar Jamie som mormor, det gör henne mer mänsklig på något sätt. Ska bli spännande att följa henne, men också de andra. Men det ska bli väldigt spännande att se om Michael Meyers är lika läskig som han alltid har varit (och lika dödlig).
Värt att nämna är att alla filmer som har kommit ut förutom den första filmen har dem "strukit ett streck" över. Alltså det som hände i de filmerna har alltså inte hänt i denna uppföljare.
 
Filmen har svensk biopremiär 19 oktober.
 
2 kommentarer publicerat i Trailers
Taggar: halloween jamie lee curtis, halloween movie 2018
#1 - - Flisan:

Denna kommer jag verkligen att se :D

#2 - - Flisan:

sv: ja de tkr jag verkligen :P

jobbigt att behöva vänta till oktober ju haha :P

Svar: Ja, det är allt för långt att vänta på. Vill se på filmen nu! :)
kristin hedqvist