Tankar om 3 nya trailers

 
Aquaman
 
Jag gillar verkligen den här trailern, kan nog ha att göra med att jag verkligen gillar Jason Momoa som spelar Aquaman. Han passar verkligen i den rollen, han gör det så bra! Men det är inte bara det, själva känslan i trailern gjorde mig på lite bättre humör och det är ett bra tecken. Hoppas bara det inte blir någon flopp den här filmen, för det kan bli så bra det här. Hoppas filmen överraskar mig!
 
 
 
 
Shazam!
 
Har aldrig hör talas om Shazam förut, trodde inte först att det här skulle vara något för mig heller. Men så fel man kan ha, gillar nästan precis allt med den här trailern. Gillar hur allt berättas och ungarna som jag antar är huvudpersonerna gör det så bra. Tror det här kan bli riktigt bra, hoppas det!
 
 
 
Fantastic beasts: The crimes of Grindelwald
 
Jag tycker det här ser mycket lovande ut, vet inte vad jag tycker om att Johnny Depp är med, men det ska bli kul att få se Eddie Redmayne som spelar Newt Scamander igen. Sen att Jude Law är med, som Dumbledore det ska verkligen bli spännande att se. Så jag har nog rätt så höga förväntningar på den här filmen! 
En kommentar publicerat i Filmer, Trailers;
Taggar: aquaman, fantastic beasts: The crimes of grindelwald, szazam!
#1 - - Lena:

Jag är inte så förtjust i ”superhjälte” filmer men när jag såg Aquaman blev jag faktiskt väldigt intresserad, vilket kan ha med Jason att göra haha. Har följt honom sedan han var med i Baywatch i ungdomens år. Men även känslan i Trailern gjorde filmen intressant.

Ska bli så kul att se nya Fantastic Beasts, denna känns väldigt lik Harry Potter serien till sättet den är byggd på, men det kanske har att göra med Hogwarts. Ska bli roligt att se den samt få veta lite mer om Nicholas Flamel också. :)

Svar: Ja, ska bli kul att få se nya fantastic beasts, tycker också det ska bli kul att få veta lite mer om Nicholas Flamel!
kristin hedqvist