En serie jag har börjat kolla på

Vad heter serien:
 
Runaways
 
 
Handling:
 
"After discovering their parents are super-villains in disguise, a group of teenagers band together to run away from their homes in order to atone for their parents' actions and to discover the secrets of their origins."
 
 
Hur många avsnitt har du sett:
 
3.
 
 
Vad tycker du om serien än så länge:
 
Jag tycker att den här serien har ett intressant upplägg, den får mig att vilja veta mer, stanna och upptäcka vad som egentligen händer. Till exempel, ungdomarnas föräldrar, vad gör dem egentligen? Vad är PRIDE? Har ungdomarna krafter, eller vad händer med dem? Det finns frågor som jag vill ha svar på, så jag kommer definitivt att kolla klart på den här säsongen!
 
#1 - - Dixi Wonderland:

Snyggingen från serien från MTV är med ser jag :D Minns inte vad serien heter som han var med i men det handlade om två bästisar och den enda kom på att hon gillade tjejer :P

Svar: Tror du menar Faking it :)
kristin hedqvist