JUST NU - listan

 
(Listan har jag lånat en gång i tiden av Emelie, hennes blogg hittar du här.)
 
Favoritserie just nu? - the Bold Type, älskar allt med den serien just nu!
 
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? - det går i omgångar just nu, men jag har verkligen tappat greppet om The 100, som jag streckkollade den serien förut, nu kollar jag bara ibland...
 
Serie du ser fram emot just nu? - det finns några serier som jag verkligen vill se, när jag har tid. Men en som jag kommer ta mig tid att se på är Cloak and Dagger. Har redan listan den som en serie jag ser fram emot, men den verkar så bra, så jag tar upp den i den här listan också. Tror den förtjänar det!
 
Serie som helst kan avslutas just nu? - ööööööh. Kommer inte på någon den här gången heller...
 
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? - Jane Sloan från The Bold type!
 
 

Manlig favoritkaraktär just nu? - Jag kommer nog alltid säga Sam & Dean på den här frågan
 
Favoritpar just nu? - jag antar väll att dem inte är ett par än, men Lucy och Wyatt från Timeless skulle passa så bra ihop!
 
Favorit vänskap just nu? - här får jag nog säga Rufus, Lucy och Wyatt. Jag gillar denna lilla trio!
 
Film du ser fram emot just nu? - den nya Fantastiska vidunder filmen med Eddie Redmayne, som kommer ut senare i år.
 
Favoritskådespelerska just nu? - hon är en ny favorit, men jag har verkligen fattat tycke för henne. Jag menar alltså Katie Stevens som spelar Jane Sloan i The Bold type.
 
Favoritskådespelare just nu? Peter Krause, gillar honom verkligen i serien 9-1-1 !