the finder - mina tankar

Igår visades det första avsnitt av The finder - jag kom ihåg när Walter (huvudpersonen i serien) var med i ett avsnitt av Bones, och gillade honom som karaktär väldigt mycket då, så självklart skulle jag se på The finder igår. Förresten, ni kanske känner igen honom från Sjunde himlen (7th heaven) där han spelade Ben Kinkirk?

the finder

Vad tyckte jag om det första avsnittet då?
Jag tyckte det var en bra början på (förhoppningsvis) en bra säsong. Sen så är jag en riktigt sucker för sånna här serier också, komedi blandat med action/äventyr och speciella karaktärer, det här helt enkelt min grej. ♥

the finder pic
#1 - - Anna:

En riktigt bra serie! Jag älskar när det är någonting speciellt mer karaktärerna! Blir så mycket roligare :) Jag lovar att de blir en bra säsong, då jag har kollat på några till ;) Så vänta och se!! :D

#2 - - Nicole <3:

fin blogg! har du några planer för valborg? :)