Sammanfattning v.1+2

 
Lethal weapon 3x10 + 3x11
Måste säga att jag verkligen gillar Cole och Erica tillsammans, tror att i det här avsnittet Cole också börjar inse att det är över mellan honom och Natalie, att det inte kommer bli de två igen. Leo och Trish börjar av en slump att jobba tillsammans med ett fall i rätten som har något att göra med Roger och Coles fall. Skulle vara en kul idé om Trish och Leo fortsätter att jobba tillsammans, tror dem två skulle komplettera varandra rätt så bra, eller rättare sagt, Trish skulle hjälpa Leo väldigt mycket. 3x11: Jag gillade det här avsnittet! Roger vet verkligen inte hur man han semester, han hade väldigt svårt att koppla av trots att han gjorde illa ryggen när han och familjen var på hotellet. Såklart "hittade" han ett  brott som pågick på hotellet som hade att göra med samma brott som Cole jobbade med. Sen så tyckte jag det var bra att Cole och Ericas känslor för varandra inte drog ut på flera avsnitt utan istället så kysstes dem äntligen i det här avsnittet! Hoppas bara inte Cole förstöra det, för det känns nästan som han skulle kunna göra det...
 
Manifest 1x10
Kändes som att det här avsnittet tog serien i en ny riktning. Nu börjar dem leta efter någon som kallas Major, som visst ska vara en kvinna. Det slutar inte där, denna Major letar i sin tur efter "holy grail", som det visar sig vara en person. Kan tycka att det låter lite små löjligt men tyckte ändå om det här avsnitt. Michaela tog tag i sitt liv och det hända grejer mellan henne och Jared. Jag kunde inte låta bli att tycka synd om Lourdes bara. Hoppas hon inte blir allt för sårad!
 
Kommentar
Vecka 3:s sammanfattning kommer vara betydligt längre för nu börjar mina serier jag kollar på komma tillbaka på riktigt. Finns dessutom nya serier att kolla på. Det här kommer nog bli en kul vecka för mig!