Jag rankar 3 nya serier

Under några veckor har jag sett på tre nya serier, Roswell,new mexico,Deadly class & Titans. Nu hade jag tänkt att ranka dessa 3 serier, från sämst till bäst. 👇
 
Plats 3
 
 
 
Roswell, new mexico
Den hamnar på den här platsen bara för att jag inte riktigt gillade det första avsnittet, tycker mycket mer om det andra avsnittet. Så egentligen är väll inte det här en dålig serie, men hamnar här då de andra serierna hade så starka första avsnitt och denna inte hade det.
 
 
Plats 2
 
 
 
Titans
Det har varit svårt för mig att bestämma vilken som skulle få första plats, men tillslut tror jag ändå att detta är rätt. Titans har mycket jag gillar, den är mörkare, blodigare med hjältar som kanske inte är så vanliga i andra liknande serier. Trots allt det jag nyss skrev, är det något som fattas, och det är nog karaktärerna. Gillar nog karaktärerna i den serie som hamnar på plats 1 mer.
 
 
 
Plats 1
 
 
 
Deadly class
Det finns så mycket med den här serien som jag gillar, framför allt alla härliga annorlunda karaktärer. Gillar också handligen som är rätt så ovanlig, men ändå på något sätt väldigt intressant. Det är de främsta anledningarna till varför den här serien hamnar på första plats. Kommer nog hamna på många listor längst upp då man lugnt kan säga att Deadly class är en unik serie.
En kommentar publicerat i Serier
Taggar: deadly class, roswell, new mexico, titans
#1 - - Pauline:

hade inte hörttalas om någon av dom :)