Första intryck : Roswell, new mexico

 
Handling
 
"A reimagning of Roswell, which centers on the residents of New Mexico, where aliens live undercover among humans." I TRAILER I
 
Vad tycker jag om det första avsnittet
 
Det här var ett helt okej första avsnitt, man får träffa Liz som kommer tillbaka 10 år efter att hon sist lämnade Roswell. Blicken hon gav Max när dem träffades första gången, man kunde nästan se känslorna flyga i luften. Tycker väll att det gick lite väl fort för dem att visa sina känslor för varandra. Vet inte heller om jag tycker att det var så bra att hon fick reda på vem Max var redan i första avsnittet. Allt kändes påskyndat.
 
Det var några ansikten jag kände igen, bland annat Tyler Blackburn (pretty little liars) & Michael Trevino (the vampire diaries) och deras karaktärer i den här serien verkar rätt så intressanta.
 
Det finns några saker som jag ändå tycker jag om, först är Jeanine Mason som spelar Liz Ortecho, hon verkar vara en riktigt härlig karaktär. Hon blev inte alls rädd när Max berättade vem han var och det tycker jag om. Sen så tycker jag också att Liz och Max passar bra ihop som par, dem har verkligen bra kemi.
 
Kommer jag fortsätta kolla på serien
 
Ja. Jag kommer ge den några avsnitt innan jag bestämmer dess öde. Just nu har jag blandade känslor för den här serien. Ibland gillar jag den och ibland inte.
 
 
Vad tycker ni om den här serien?
 
#1 - - Flisan:

Måste hinna se denna :D