Tankar om 3 nya trailers

 1.
 
Kommentar 
 
Det är sällan jag är så här nyfiken på en svensk serie, tror verkligen att att Störst av allt kommer bli något över det vanliga. Har ni läst boken som serien är baserad på? Om inte så rekomenderar jag verkligen er att göra det innan ni ser på serien. Malin Persson Giolito är verkligen ett geni!
 
Hon som spelar Maja verkar perfekt i den rollen vad man ser av i trailern. Ska också bli kul att se hur Felix Sandman presterar i rollen som Sebastian. Och vad för roll ska William Spetz göra? Verkar vara en intressant skådespelarskara. Men tror det kan bli bra?
 
 
 2.
 
Kommentar 
 
Oj, den här trailern är så fängslande, så otroligt bra att jag knappt vet vad jag ska ta mig till. Tror det här kommer bli årets bästa film, och ett bra avslut på en underbar filmserie. För vem har inte kollat på Avengers, jag gillar den första filmen, den andra var inte lika bra men 3:an var något över det vanliga och den här filmen kan dem ju inte misslyckas med.
 
3. 
 
Kommentar
 
Det här är nog den bästa trailern vi har fått hittilst, jag gillar musiken men framför allt hur dem väljer att visa Captain marvel i trailern. Har en mycket bättre känsla för filmen än jag har haft förut. Hoppas innerligt att mina känslor har rätt att det här kommer bli en bra film.
 
En kommentar publicerat i Trailers
Taggar: avengers endgame, captain marvel, störst av allt
#1 - - Josäfin Andersson :

Är också typ första svenska serien på länge jag är taggad på!! (allt marvel är en ju alltid taggad på hehe)