Tankar om 2 trailers

 
✍ Jag har hört om den här historian förut, och den är verkligen hemskt tragisk - nu har dem gjort det till en serie. Första säsongen handlar om Gypsy Blanchard och den giftiga relationen hon har till sin mamma. Jag kommer att titta på den här, då hennes historia verkligen facinerar mig samtidigt som jag verkligen lider med henne.
 
 
 
✍ " Be loud and be proud" det är en bra beskrivning på denna serie. Jag tycker verkligen om Aidy Bryant  (Saturday Night Live) och den hon försöker vara här. Hon vill förändra sig själv utan att förändra sin kropp. Tycker den verkligen passar bra in i dagens samhälle och normer, den visar att man ska vara nöjd med sig själv utan att förändra något bara för att samhället säger något annat.
#1 - - Josäfin Andersson :

så taggad på båda dessa serier! Speciellt den om gypsy då den historian är så hemsk och tragisk!