Min inkorg

Jag har alltid gillat att köpa filmer, jag har en rätt så stor samling när det kommer till filmer, vilket jag har nämt på bloggen några gånger. I dagens inlägg hade jag tänkt nämna, framför allt, filmer jag vill köpa / som finns i min "inkorg" just nu. Ett annat stort intresse hos mig är böcker. Har alltid gillat att läsa sedan jag var liten. Det kanske inte har blivit av så mycket på sistone men intressat har alltid funnits där. Så det tänkte jag också nämna i detta inlägg. Kanske kommer jag dessutom att blogga mer om böcker i framtiden. Vad tror ni om det?
 
 
Filmer:
 
❤ A star is born
En film jag aldrig såg på bio, istället har jag beställt den på blu-ray, ser verkligen fram emot att få se på den här. Hemsk mycket!
 
❤ Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott
Den här filmen har jag redan sett på, men såklart måste jag ha den i min samling ändå. Min syster tycker jag är knäpp som köper filmer jag redan har sett på, men hon förstår inte att jag måste bara ha den! Denna film kommer jag se om flera gånger ändå!
 
❤ Mortal Engines
Jag önskar att jag hade sett på den här på bio, men där jag bor visar dem inte denna film längre... men när jag väl får tag på den kommer jag att se på den på en gång! Kanske jag hinner läsa böckerna innan denna kommer ut!
 
 
 
 
Böcker:
 
❤ The cruel prince av Holly Black
Brukar inte läsa böcker på engelska, men den här rackaren kommer jag inte kunna låta bli. Gillar handlingen så snart kommer nog denna bli min.
 
❤ The wicked king av Holly Black
Eftersom jag har tänkt att läsa The cruel prince måste jag ju läsa denna uppföljare också. Ser fram emot att läsa denna också!
 
❤ Three dark crowns av Kendare Blake
En till, ny för mig, bok som jag mer än gärna vill läsa är denna, ser fram emot att läsa de två andra i samma bokserie.
 
#1 - - Karin:

Kul med böcker! Ser fram emot att läsa mer om det.

#2 - - Elsa:

Jag är likadan när det kommer till att köpa filmer. Spelar ingen roll om jag sett den och vet att jag inte kommer se den igen på väldigt lång tid - ibland måste jag bara ha den ändå, haha! Själv älskar jag det, även om plånboken inte alltid håller med.