Just nu - listan (filmversion)

 
Ska jag kolla på Just nu håller jag på att kolla om Millenium-triologin (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden & Luftslottet som sprängdes).
 
Senaste film-nyheten jag läste Kanske ingen "film-nyhet" men den svenska dokumentärn Parning har premiär på bio 29 mars, och jag tror jag gillar den. Avgör själv i trailern nedan 👇
 
 
 
Tänker jag på Vilka filmer jag ska priotera att se på nu i vår, jag kan inte, eller rättare sagt hinner jag inte se på alla filmer. Vilken film/filmer jag vill jag se mest på? Hm....
 
Ser jag fram emot Sista Avengers filmen. Den filmen är en självklarhet för mig att se på, känns som jag måste se den, allra helst på bio. Tänk den upplevelsen alltså!
 
Vill jag diskutera Filmen Us. Fy vad obehaglig den verkar vara, har du inte sett den trailern så gör det, om du vågar vill säga! Jag tycker den är bra bara för att det är en helt ny idé, och ingen gammal film som har kommit tillbaka igen, ingen reboot. Det är ju rätt så populärt att väcka liv i gamla filmer, göra serier till filmer osv. Det som är mest obehagligt med denna film är nog figurerna som vill döda huvudpersonerna i filmen. Jag tycker sådant är läskigt. Vad tycker ni? ITRAILERI
 
Fasar jag för Tänk om sista avengers filmen inte kommer få ett bra avslut? Tänk om de som är döda fortsätter att vara det? Jag vill i alla fall få ett bra avslut på denna filmserie!
 
Önskar jag Att filmen Us verkligen ska vara bra?
 
 
 
  
Listan har jag hittat inne hos seriedrottningen
#1 - - Josäfin Andersson :

så taggad på både Endgame och Us!!

#2 - - Emm:

Vill ah Loki tillbaka men fasar för att det inte blir så :( 💚

#3 - - Karin:

Åh, vill så gärna se Us! Verkar så bra! Get Out var ju klockren. Också glad men samtidigt lite orolig inför Endgame. Tänk om den inte är så bra som vi gärna vill att den ska vara!

Borde verkligen se om Millenium triologin. Ändå väldigt bra filmer. Vad tycker du?

Svar: Ja, visst verkar Us vara bra. Ser fram emot, tänk att se den på bio!
Jag gillar dessa filmer, särskilt 1 & 2 filmen. Övrigt så tycker jag verkligen om Noomi Rapace som spelar Lisbeth salander!
kristin hedqvist