Mitt serieschema

 
Måndag: Gråzon
Tisdag: Manifest, Magnum P.I, Det som göms i snö, 9-1-1
Onsdag: Lethal weapon
Torsdag:
Fredag: Ingen utan skuld
Lördag: A Discovery of witches
Söndag:
 
Kommentar: Så här ser mitt kommande serieschema ut, de flesta av de här serierna har fortfarande inte haft premiär, men så här kommer det se ut nu i höst. Vissa serier kanske kommer tas bort, någon serie läggs till.
Det kommer bli en fullspäckad höst och tisdagar kommer verkligen bli full, antagligen kommer det sluta som så att jag inte kommer hinna se alla de serierna just den dagen. Kommer nog sprida ut dem lite mer. För ärligt talat hinner jag inte se på så många serier eftersom man jobbar och har andra vardagsbestyr som måste tas hand om.
Sen får jag inte glömma mina maratonprojekt som jag har just nu heller, man kan lugnt säga att jag har mycket att kolla på nu i höst, men jag älskar det!