JUST NU

Just nu längtar jag lite extra mycket efter några serier och filmer.
 
Den som står först på min lista är den andra säsongen av 9-1-1. Den första säsongen var hur bra som helst, och den andra säsongen verkar börja lika bra. Det är vad jag har läst i alla fall. Har inte sett på det avsnittet än, men svenska Fox börjar visa den nästa vecka så länge behöver jag inte vänta.
 
 
 
Nummer 2 på min lista måste nog ändå vara serien Manifest som har premiär idag på Hbo Nordic. Ända sedan jag fick veta att den skulle visas på Hbo har jag längtat efter den. Tycker den har en intressant handling, hoppas att serien är bra, men den kan lika gärna vara en serie som bara får en säsong. Men som sagt så hoppas jag på det bästa!
 
 
Nummer 3 på min lista är en film, närmare sagt Halloween som kommer ut på bio den 19 oktober. Jag känner att jag verkligen vill kolla på den på bio, för man får en helt annan känsla om man tittar på en film på bio och när det kommer till en skräckis tycker jag det blir ännu mer läskigare. Kände så när jag såg på IT på bio... Fy vad rädd man blev vissa tillfällen under den filmen!
 
 
Nummer 4 handlar om en till film och den filmen heter Fantasika vidunder: Grindelwalds brott. Som det stora Harry potter fanet man är känns det som en självklarhet att kolla på denna uppföljare. Tyckte om den första filmen så den här filmen ska verkligen bli kul att få se på. Tror den har premiär nu i november, så det är ett tag tills den har premiär.
 
 
Sist men inte minst, nummer 5 på min lista över serier/filmer jag längtar lite extra över just nu är helt klart den nya serien/rebooten av Sabrina tonåshäxan. Nu har den fått namnet Chilling Adventures of Sabrina och har premiär på Netflix i slutet av oktober. Den beskrivs vara mörkare än sin föregångare och det håller jag med om, kolla bara på trailern nedan!
 
En kommentar publicerat i Filmer, Serier;
Taggar: 9-1-1, chilling adventures of sabrina, fantastic beasts the crimes of grindelwald, halloween movie 2018, manifest
#1 - - Emma Engström:

Ihh så kul med halloween och filmer :D

Svar: Ja, eller hur, så kul!
kristin hedqvist