Filmer jag har sett på i Augusti

Jag började skriva på det här inlägget i mitten av augusti så egentligen kunde den här listan ha varit längre. Men måste ändå säga att 12 filmer är ändå bra, eftersom jag förut inte tittade på så många filmer.
 
 
Den blomstertid nu kommer - Finns en recention. Svår film som jag hade svårt att tycka om.
What happens in vegas 2,5/5 (rewatch)
Bridget Jones diary 4/5 (rewatch)
Ready player one - kanske inte världens bästa film. Men jag gillade verkligen karaktärerna i filmen.
Bridget Jones Diary 2 (rewatch) 4/5 
Bridget Jones Baby 3 (rewatch) 3,5/5
 
 
To all the boys i'v loved Before - gillade den här filmen, den kunde ha varit bättre, tyckte allt gick allt för fort!
Midnight sun - en mysig film, inte så mycket mer än så. Tycker den hade ett väldigt fint slut!
Hobbit: en oväntad resa (rewatch)
Hobbit: Smaugs ödemark (rewatch)
Hobbit: femhäraslaget (rewatch)
Sagan om ringen (rewatch)
 
 
Antal filmer: 12
Bästa film: Bridget Jones baby, gillar dock Hobbit filmerna väldigt mycket också.
Sämsta film: Den blomstertid nu kommer. Hade så svårt för den filmen, gick alldeles för långt innan något hände överhuvudtaget...