Mina köp den senaste tiden

 
Kommentar
Nu är jag inne i en period igen där jag läser mycket böcker, mina två senaste inköp var dessa två och just nu läser jag Pascal Engmans bok Eldslandet och jag måste säga att jag verkligen gillar den, han är verkligen duktig på att få sina läsare fängslade. Älskar också hans sätt att skriva på!
I helgen hade jag tänkt att se på den senaste Jurassic World filmen, gillade den första filmen men har hört att den här inte ska vara lika bra.
 

Filmer
Captain america: Civil war
The greatest showman
Jursassic World: Fallen kingdom
 
Böcker
Nu och för alltid, Lara Jean
Eldsland
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: captain america civil war, eldsland, jenny han, jurassic world fallen kingdom, nu och för alltid, lara jean, pascal engman, the greatest showman
#1 - - Lena:

Jag tyckte att den andra Jurrasic filmen var helt okej men kände även att den inte gav speciellt mycket haha