JUST NU - listan

(Listan kommer ursprungligen från Emelies blogg, som ni hitter HÄR)
 
 
 
 
Favoritserie just nu?
 
- Jag måste säga att min favoritserie just nu är A Discovery of witches, vem gillar inte Diana och Matthew tillsammans?
 
 
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu?
 
- Magnum P.I. Den serien gillar jag nog minst av de serierna jag kollar på just nu. Har helt enkelt inte fastnat för serien ännu.
 
 
Serie du ser fram emot just nu? -
 
Chilling adventures of Sabrina ser jag verkligen fram emot, gillade dess trailer så den här serien ska verkligen bli intressant att se på.
 
 

 
Serie som helst kan avslutas just nu?
 
- Magnum P.I? Det är något som fattas med den serien, jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det är ingen serie som står ut från mängden någonstans.
 
 
Kvinnlig favoritkaraktär just nu?
 
- Diana från A Discovery of witches, Hon är en sådan stark kvinnlig karaktär.
 
 
Manlig favoritkaraktär just nu?
 
- jag har verkligen förkärlek för Sam & Dean, men det finns en annan som jag gillar mer och mer just nu och det är Matthew från A Discovery of witches.
 
 
Favoritpar just nu?
 
- Diana & Matthew. Bättre par finns ju inte!
 
 

 
Favorit vänskap just nu?
 
- Roger och Cole kanske (Lethal wepaon)? Jag kan se att de två kan bli riktigt bra vänner i framtiden i alla fall
 
 
Film du ser fram emot just nu?
 
- Fantastic beasts: The Crimes of Grindelwal!
 
 
Favoritskådespelerska just nu?
 
- jag har verkligen fått upp ögonen för Teresa Palmer som spelar Dianan i A Discovery of witches.
 
 
Favoritskådespelare just nu?
 
- Joshua Dallas. Han är nu med i serien Manifest men många känner nog igen honom från Once upon a time.
 
 
#1 - - Anonym:

Vad kul att läsa! Ser också verkligen fram emot nya Sabrina-serien.

#2 - - Lena:

A Discovery of Witches är ju så bra och både Matthew och Teresa är riktigt bra skådisar och ack så söta tillsammans i serien.