Sammanfattning v.46

Blindspot 4x05
Jag har hela tiden trott att en del av Zapata fortfarande var god, att hon bara spelade ond men nu är jag inte så säker längre. Eller jag är nog det, för det hon gjorde... det trodde jag att jag aldrig skulle bevittna. Jag börjar verkligen ogilla Jane/Remi nu, jag saknar den gammla Jane och gillar inte alls den hon är nu. Tycker hon ska gå tillbaka till den hon var tidigare för annars vet jag inte om jag kan fortsätta kolla på den här serien. Med tanke på det Zapata gjorde så ser det ju inte så ljust ut just nu.
 
Manifest 1x07
Man börjar se mer och mer hur mycket Grace & Olive verkligen saknar Danny. Det kan inte vara lätt för någon utav dem. Tycker också att Ben drar sig undan lite från Grace, och det kanske inte är så konstigt då Grace inte riktigt verkar eller vill förstå vad som håller på att hända med dem. Det kanske är därför han måste ljuga för henne och i slutändan som kommer det inte att göra deras förhållande starkare. Sen Michaela och Jareds relation, tycker den bara är jobbig och jag ser inte hur Michaela kan börja umgås med honom och Lourdes igen. Det skulle bara vara konstigt.
 
Lethal weapon 3x07
Jag måste säga att jag tycker om Baileys nya partner, trots att hon inte gillar henne, jag tycker bara hon verkar underhållande. Hoppas vi får lära känna henne bättre. Cole blev ju kidnappad i slutet av förra avsnittet och nu fick vi se vad som hände honom, han är verkligen tuff. Fick själv blunda när dem tog bort hans fingernaglar, ryser bara jag tänker på det. Gick rätt så snabbt att hitta honom, kanske lite väl lätt men inget jag störde mig på allt för mycket.
 
Magnum P.I 1x08
Det här avsnittet intresserade mig inte så mycket, men några ljuspunkter fanns. Vi fick reda på lite mer om Magnums förfluta. Sen var scenerna med Higgins rätt så underhållande, och Magnum hittade hennes halsband tillslut, precis som han sa att han skulle. Frågan är bara, vilket gav Higgins halsbandet från början?
 
Legends of tomorrow 4x04
 
Är det någon mer än jag som börjar undra varför Nate inte är med alla lika mycket längre, som i det här avsnittet då han inte var med överhuvudtaget. Skulle bara vara konstigt om han försvann också. Maya verkar dock vara tillbaka, men spelar nu en "shapeshifter" med Mayas utseende. Tycker annars att själva avsnittet var bra, tycker dem vara riktigt gulliga i sina läger kläder. Kolla bara på bilden nedan!
 
#1 - - Alice:

Roligt att läsa dina åsikter!

Svar: Vad kul att höra :)
kristin hedqvist

#2 - - Karin:

ÄLSKADE deras lägerkläder. Måste kolla in mer varför Nate inte är med.. och det är en anledning bakom det, eller inte. Hm... tänkte först lite att Amaya är "tillbaka" och det skulle vara konstigt för honom. Men ja, kanske ligger någonting annat bakom.

Svar: Jag tror han har sagt att han inte vill vara på skeppet för det påminner om Amaya, men det kan ju inte vara hela anledningen...
kristin hedqvist