Sammanfattning v.44

A Discovery of witches 1x07
Nu vet dem varför Dianas krafter var bundna. Det var hennes föräldrar som hade gjort det, men för att skydda henne från Mr Knox, så att han inte skulle se vilka stora krafter hon besitter. Hon kan till exempel resa i tiden, tänk om man hade den kraften själv! Huset Diana växte upp i verkar vara ett rätt så intressant hus, det verkar spöka där men det slutar inte där. Det verkar ha ett liv av sig själv, den gillar inte vampyrer och huset skakar om någon bråkar där. Där skulle jag nog själv vilja bo tror jag!
 
Blindspot 4x03
Jag gillar att fokusen låg på Patterson i det här avsnittet, har alltid gillat henne! Tyckte det var kul att hon träffade någon också, Lincoln heter han och jag tror jag gillar de två tillsammans. Hoppas bara att han stannar kvar men det ser inte ljust ut när han berättade att han skulle flytta. En annan som jag gillade var deras nya chef Matthew White, har aldrig riktigt sett honom förut, men i det här avsnittet gillade jag honom verkligen.
 
Magnum P.I 1x06
Jag tror jag faktiskt gillade det här avsnittet. Rick och TC möter en skadad militär som har svårt att anpassa sig till vanliga livet igen. Dem försöker hjälpa honom. Magnum letar efter en kvinna som för 30 år sedan egentligen skulle ha dött. Som jag skrev, så gillade jag det här avsnittet, det beror nog mest på det Rick och TC gjorde.
 
Lethal weapon 3x05
Det är så tydligt att Cole fortfarande har känslor för Natalie, han försöker verkligen hantera sina känslor men kanske inte lyckas förmedla dem alla gånger. Roger börjar än en gång att bråka med ett av hans barn. Eller rättare sagt Riana "utpressade" honom då hon upptäckte att han hade ljugit för Trish angående båten han hade förut. Rätt så underhållande att bevittna.
 
Legends of tomorrow 4x01 + 4x02
Jag blev verkligen påmind hur mycket jag gillar den här serien när jag såg på dessa två avsnitt, visst dem var lite annorlunda med enhörningar, och feer men på något sätt fungerade det ändå. Constantin är ett bra tillskott till legenderna trots att han inte riktigt vill vara med i deras gäng. Ska bli kul att få fortsätta följa denna nu väldigt bra serie!
 
9-1-1 2x04
Jag tror Buck inser att Abby inte kommer att komma tillbaka nu, för det tror inte jag heller vilket jag tycker är tråkigt då hon var en stor del till vad som gjorde serien bra. Har inte riktigt fallit för Jennifer Love Hewitts karaktär ännu och vet inte riktigt om jag kommer göra det heller.  Fallen var rätt så intressant och det sista fallet var verkligen hjärtskärande, nästan som man grät en liten skvätt. Ta vara på livet säger jag bara, för annars kan det snart vara över!