Recension : The Princess Switch

I år släpper Netflix fyra julfilmer, The Holiday Calender (2 november), The Princess switch (16november), The Christmas Chronicles (22 november) & A Christmas Prince: The Royal Wedding (30 november).
 
Nu har jag äntligen sett på The Princess switch och nedan kan ni läsa om vad jag tycker om filmen! Om ni vill läsa om vad jag tyckte om filmen The Holiday Calender, kan ni läsa min recension HÄR!
 
 
 
 
Vad jag tycker om filmen
 
Jag kan inte påstå att jag gillade den här filmen allt för mycket. Den hade sina problem och så var den rätt så tråkig också, somnade till och med mitt i filmen och det är inget bra tecken tycker jag.
Det största problemet jag har är att den var alldels för förutsägbar, jag visste nästan vad som skulle hända efter de första scenerna. Sen så tycker jag inte riktigt om handlingen, allt skyndades på och killarna accepterade allt lite väll snabbt när dem fick reda på tjejernas lögner. Det fanns inte många konflikter eller händelser som var någotlunda svåra för karaktärerna heller. Tycker det behövs i en film så det kunde dem ha gjort bättre. Det enda som jag gillade med den här filmen är omgivningen där allt utspelade sig och Vanessa Hudgens, hon gör ändå filmen någorlunda sevärd trots den kassa handlingen. I TRAILER I
 
Betyg
 
2,5/5. Den får det här betygen bara för att jag gillar den mysiga stämningen och stället filmen utspelade sig på. Vill ni se på en film som inte kräver så mycket av en själv så ska ni kolla på den här filmen.