Sammanfattning v.19

Lethal weapon 2x21
Det var roligt att se Roger som chef, hur han hanterade allt, det var roligt att se på. Sen det hela med Martin och hans pappa! Kan inte vara lätt och att få reda på att man har en halvbror, som hans pappa dessutom verkar ha en bättre relation till än han själv. Han är i alla fall ute från fängelset nu, men det verkar nästan som det var planerat... eller hur, sa han inte typ det när Martin frågade honom?
 
Timeless 2x07
Wyatt tar inte alls Lucy och Flynns spriande relation bra, när han såg henne komma ut från Flynns rum blev han ju inte alls glad. Han har säkert känslor kvar men Lucy hanterade allt väldigt bra. Jag gillade att avsnittet handlade om kvinnornas rösträtt, och den där kvinnan som kallades för Mrs Sherlock holmes, henne gillade jag verkligen! Rufus tar inte alls vetskapen att han kommer att dö på ett bra sätt och satte sig själv i fara flera gånger. Sen det där slutet, jag visste att det var något med Jessica. Men frågan nu är, vad döljer hon?
 
Shadowhunters 3x07
Jag gillade det här avsnittet, trotts allt som hände med Jace. Det där slagsmålet mellan Clary och Jace, när han kastade henne från ett tak. När hon låg på den där bilen, det var nog mer än bara ben som bröts just då. När Clary berättade sanningen för Alec och de andra. Nu vet de att Jace egentligen dog den där dagen. Sen måste jag kommentera allt som hände med Maia. Tänk att det verkligen var han som hade förvandlat Maia till en varulv och att dem var tillsammans förut. Hoppas nu bara inte det blir ett triangeldrama mellan dem!